helgen

I helgen då.

Fredag: Jag och Johan hade storbråk så det blev mycket skrik och tårar i fredags, men nu är bättre än på länge!!! Efter skolan somnade jag i soffan som alltid och bråkade och allt vad det var. Sedan efter att Mikis hade jobbat kom hon hit och myste. Vi så på en film som jag inte minns namnet på men jag tyckte den var bra faktiskt. 



Lördag: På dagen åkte jag med mor och far till stinsen, men var bara med dom i 10 minuter kanske, för sen gick jag till donken för att träffa, Sofie, Felicia, Linnea, Linda och Biro vi skulle prata om skivan. Mikis jobbade så hon kunde inte vara med, och Ullis gjorde också nått annat. Vi bestämde lite olika saker, inget jättestort och sedan ringde vi Alex och fick reda på att han inet fixar affischer. Då blev rätt irriterade eftrsom han hade sagt att det ingick i priset. Men aja. Sedan gick jag tillbaka till stinsen och var där en stund till och åkte sedan hem. Bråkade lite till med Johan(samma som fredagen). Han kom hit på kvällen, vi gick på prommenad och sen köpte vi godis och gick hem och kollade vänner. Vi ritade en teckning åt varann, haha jag tyckte det var en bra ide. Och det blev jättebra! Vi somnade kanske halv 1-1.



Söndag: Johan vaknade sjuk... vi åt frukost och lite så, vid halv 2 åkte han hem och jag gjorde migiordning. Skulle på släktkalas hos min kusin i Vallentuna som fyllde 14. Det var jättelänge sen jag var med på en sån tillställning. Det var ganska kul att träffa alla igen. När jag kom hem kollade vi på Idiana Jones, som vi gav till papi på fars dag. Den tyckte jag också var greaaaT. Jag läste också ut min bok, snyft vad sorgligt den slutade. uuuuuuuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0