sommar snart , wiiiuuu

Nu kan man säga att mitt lov har börjat. Äntligen är allt över och mina betyg ordnade upp sig okej iaf. Pjuuuu!!!! Idag fick jag tillbaka mitt Matte D kursprov, det var ett VG :D weeeey, 30/43 poäng fick jag, och vg gränsen var 25. Jag är ledig imorgon och sen på måndag är det typ tömma skåpet, inte så farligt jobbigt. Nu ska jag försöka skriva lite oftare.

Idag bråkade jag och Johan igen.. men blev sams senare på dagen. Var hos Felicia efter skolan och solade, känns som att jag fick färg. Jag ska bli brunast av alla iår. Mohaha.


Imorgon funtar jag på att dra till staden och inhandla lite nytt och fräsht ;) Jag borde klippa mig också faktiskt, men jag är så jäkla feg. Har sagt i typ ett halvår att jag ska slinga håret, jag är bara så jäkla rädd att det ska bli som förra året - jag tyckte det var alldeles för ljust. Men vi får se vad som händer.

Nu ska jag lägga in bilder på datan från i helgen byyeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0