HANDIKAPPTÄVLING

Idag var jag med om en annorlunda och väldigt speciell händelse. Något som man inte glömmer i första taget. Klockan kvart över 6 ringde klockan och jag gick upp och gjorde mig iordning för att ta tåget kvart över 7 mot vallentuna. Min klass skulle vara funktionärer på en handikapptävling. Jag Mia och Erika fick ha koll på höjdhoppet. Och gud så duktiga dom var, seriöst asbra! Hur söta som helst sprang det barn med olika handikapp och tävlade och gjorde allt för att vinna. Erika tog fler kort än jag hoppas hon lägger ut dom sen. Det var verkligen en dag att minnas.

Nu ska jag äta så jag hinner inte skriva mer, sen ska jag plugga vilket jag ska göra i 2 veckors tid om jag är lite off igen. Imorgon ska jag iaf på skiva, med coktailtema. Får se hur det går. :) hoppas det blir kul i alla fall!
HA DET BRA HEJ!

Kommentarer
Postat av: erika

love to the c to the p

2008-05-07 @ 21:20:48
URL: http://voil.blogg.se
Postat av: felicia

hittade du någon klänning? :)

2008-05-08 @ 15:10:32
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0