fredaglördag

Fredag: Jag var ledig så jag tog en tur till den stora staden och var på så sjukt dåligt shoppinghumör, men kom ändå hem med en klänning till skolavslutningen och ett linne. Köpte jordgubar på hötorget och åkte hem. Johan tittade förbi nån timme, vi åt jordgubbar och sedan skulle jag ge mig iväg igen. Mötte Sofie och Mikis vid stationen, vi åkte till Maxi med Felicia och köpte massa gott. Sedan drog vi till badberget och grillade och hade mys hela kvällen. Kom hem vid typ 12.

Lördag: Vaknade tidigt och gick upp för att duscha, mötte Mia, Erika, Hanna och Lollo vid Vivo för att köpa lunch(mycket pengar går åt hela tiden) Sedan tog vi tåget in till Stan och satte oss på en gräsplätt på Djurgården. Sedan hängde vi där och åt, solade, spelade ytterst lite kort och så. Erika och jag fick aldrig reda på vem av oss som är bäst på plump, men det kommer, det kommer. Vi bestämde vad vi skulle ge till Karin och Yves som avslutningspresent, hahha. Jag lämnade flickorna vid 4 för att följa med Sofie och Mikis på Fotboll. Vi åkte till skinnaråsen och sedan åkte vi hem och nu sitter jag här. Ikväll ska jag vara med Johan och vad vi ska göra är ett mysterium, vi får se helt enkelt.


Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0