påsklovet

Jag har inte vari vid datan alls knappt dom senaste dagarna, därför har jag inte uppdaterat. Tar det lite snabbt nu :)

Söndag:


Måndag: Upp tidigt rättare sagt klockan 7. Packa ihop sakerna och sedan glida vidare till Mikis. Det var Pappa, Mamma, jag, Mikis och Elin. Åkte bil i två timmar för att sedan kliva ur bilen vid ett soligt Kungsberget. Ungefär minus 3 grader och strålande sol. Kan det bli bättre? Vi hyrde pjäxor till Mikis och sedan var det ut i backen. Pappa och Mamma åkte till sandviken och lät oss tre underhålla oss själva. Vi tog det lite lungt i början, men sedan efter lunch tog vi mod till oss och blev ascoola. Mikis och jag ska från och med nu hänga med alla coola pojkar i backarna och hoppa i dom stora hoppen och på railsen. Jag ramlade lite hit och dit, men överlevde. Fick med det på film, men jag är inte så tekniskt så jag orkar inte lägga upp det. Mikis klarade också av att åka på en rail utan att ramla. Vi tog oss kanske inte an dom svåraste men iaf nånting. Man kan inte börja på topp.



När liftarna stängde vid 4 åkte vi hem igen. På kvällen var man inte lite lagom död, men jag pallrade mig hem till Filippa där också Emelie var. Senare på kvällskvisten kom också Mia. Jag, trevlig som jag är, somnade i sängen och gick sakta och trött hem igen vid 12. Somnade på studs.

Tisdag: Vaknade 10 kanske, gick ner och låg i soffan med OC på tv till halv 4. Då kom Johan. Vi gjorde inget speciellt, jag var mest trött. Sedan skulle jag och Mikis iväg och träna, Friskis. Anulla höll passet och det var det sämsta vi varit på. Så dåligt att vi gick därifrån efter 15 minuter. Vi gymmade lite istället, vilket inte gick så bra. Felicia ringde och frågade om vi (jag och johan) ville följa med till stan och fika. Vilket vi ville. Vid 10 var där men det blev inget fika. Utan vi fyra alltså med Felicia och Jonas gick runt i stan, gamla stan och lite sånt. Efter en stund lämnade vi dom två stackarna till varann och stack iväg för oss själva. Men vi orkde inte så länge så vi tog tåget hem igen 23.20. Johan sov hos mig och jag har mycekt fina bilder på honom  i min rosarutiga pyamas. Vi somnade ganska sent och gick upp klockan 10.

Onsdag: Jag Mikis och Mia drog in till Odenplan klockan 12 för att bli lte solbrända. Mycket nice. Lite problem med solningen men det gick bra. Syndes tyvärr inte så mycket, men imorrn ska vi in igen. Och får då förmodligen sällskap av Felicia också. På kvällen åkte jag hem till Johan och skulle kolla film. Men jag sov mest. När jag kom dit så sa han att jag skulle leta efter ett påskägg. "Det ligger nånstans i mitt rum, fast inte i några skåp eller i garderoben, för där finns saker jag inte vill att du ska se!"  Jaha, vart mer kan man kolla då. Jag tittade under fåtöljen först och där ligger ett stort påskägg. Med alla mina favoritgodisar i. Att han lyckades det är jag chokad över. Inget äcklig. Jag kan erkänna nu att han verkligen är bäst. Sedan hade han skrivet något jättegulligt i botten på ägget. Tack älskling. <3

image211

Torsdag: Gick upp 9 för att gå hemifrån klockan 10. Mikis och jag är hurtiga och drog till staden redan 10.17. Vi gick runt lite och kollade. Köpte korv och bagel och smoothi. Mikis kapa lite saker och jag köpte ett par skor och en tröja. Vi gick runt hela staden och hade det mys i nästan vårvädret. Vid 3 drog vi hem och vid 4 kom Filippa hit. Nyklippt och nyfärgat. Asfint faktiskt. Den kvinnan har i och för sig alltid fint hår. NU ÄR HON RAKAD! det ni.

Kommentarer
Postat av: johan

varsågod :D du är också bäst!

2008-03-28 @ 19:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0