hello again

Hallå. Jag har inte kunnat skria något på några dagar, känns som en evighet sen. Jag har pluggat hela tiden. Hade matteprov idag och igår. G-delen igår och VG-MVg-delen idag. DET GICK ÅT HELVETE! För första gången på alla dessa år tror jag att jag kommer få IG på ett matteprov. Det brukade vara mitt favoritämne för ett tag sedan. Sen kom dubbelblock i Matte C och nu matte D. Det förändrade allt.

Nu ska jag plugga ännu mer. Ska lämna in en labbrapport som jag inte har börjat med än. jag ska träna ikväll också, Friskis Aerobics. Har precis ätit lunch, hade mitt matkort i Johans plånka och han var hemma så jag fick åka hem och äta istället och då glömmer jag min hörlurar i skåpet. Så jag får sitta i 30 minuter och lyssna på en jävla skolklass som har åkt skridskor. Astråkigt.

Dags att sätta igång. Hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0