fredagfredag

Idag hade jag sovmorgon till halv 12 så jag gick upp halv 10. Så kom jag till skolan och träffade Hanna som hade en ny fin klänning, hon var på jättebra humör! Jätterolig. Sedan hade jag matte, var helt okej, måste plugga. Skulle gjort 36 om dagen, men eftersom jag var sämst igår hade jag 42 att göra idag. Men jag har inte gjort allt så jag har 78 uppgifter att göra imorrn.

Efter skolan så skulle jag gå förbi Filippa på vägen hem. Vi skulle baka till Patriks fotbollsturnering imorrn. Men sedan orkade vi aldrig gå hem till mig så vi stannade kvar. Det blev en lite längre visit som blev till middag med familjen. Tacos, mmmm!!! Sedan drog jag hem kom hem typ 19.27, lämnade mina grejer och lite så och hann med bussen 39. Nu är jag hemma hos Johan, vi ska kolla på en film bara.

image191
Sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0