En söndag att minnas

Klockan ringde 06.20 och jag pallrade mig upp. Tittade på mobilen och hade 2 missade samtal och typ 4 sms från Johan. Hade sagt att han skulle ringa och väcka mig igårkväll. Jag var lite trött, hade somnat halv 2 efter att jag och Mikis hade dragit till Gärdet igår. Vi åkte dit vid 9, efter att jag hade varit på släktmiddag hos farmor och farfar.

Hur som helst, jag tog 07.17 tåget från rotebro och träffade Johan och Felicia i Sollentuna. Jonas, Mathias och deras pappa kom och hämtade oss för att sedan dra vidare till Barkaby. Där stod vi och frös i 8 minusgrader och skulle ut på äventyr. Ett äventyr ingen av oss trodde vi skulle göra för ett halvår sen. Johan var alldeles lycklig och det lyste i blicken. Jag var bara lite orolig och Felicia skämtade mest. När det väl var dags satt jag och Felicia där bak och Johan och Jonas där fram. Med headset på och hela grejen sjöng jag luftens hjältar och var lite nervös inför starten. Att flyga i ett litet skitplan, när man är van vid stora sas plan känns ju lite skrajjigt. Men det gick asbra. Vi flög kanske i 30 minuter, över mitt hus så jag fick se det från luften. har bilder sen, men nu är jag hos hanna så jag kan inte lägga in dom på datan.

Till Hanna kom jag vid kvart i 12. Åt lite mackor och var sedan fit for fight. Gjorde en kladdkaka medan Hanna målade ägg, vilket hon fortfarande gör nu 2 timmar senare. Jag måste plocka undan efter baket, men jag orkar inte. Mår lite illa eftersom jag åt en del smet. Jag badn Johan om ett påskägg, hoppas jag får ett. Då är han bäst i världen. UPP TILL BEVIS! Lägger in bilder senare ikväll, ha det bra hej!

Kommentarer
Postat av: felicia

Johan kommer inte våga göra något annat än att ge dig ett ägg!

2008-03-23 @ 16:02:06
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0