en snabbis

Okej, bara för att Johan vill att jag ska skriva. Jag har inte tid, men jag skickade nyss ett mail till min tränare så kan lika gärna passa på. Idag slutade jag halv 12, åkte hem till johan och gjorde lite matte. Måste gör 36 tal om dagen om jag ska klara av provet på onsdag. Sen går självklart inte 520an genom cpviby utan jag får ta 525an till norrviken, missar tåget och får vänta på 520an som ska komma 11 över, men den är sen så jag kom hem halv 5. Inte så bra!

Pluggade lite, sen så ringde en tjej från spärrservice och frågade om jag kunde komma på arbetsinterjvu på måndag. Men jag ändrade tiden til nästa måndag eftersom ja inte hinner. Nu ska jag snart tröna aerobics, jag är sämst men det är askul.

image189
Måste också säga att idag fyller skitungen 15 år, fan vad stor hon har blivit nu! Grattis ELIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0