tisdag dagen innan lovet

Idag är det sista dagen i 2an, men jag är ledig. Jag rensade skåpet igår och hittade lite allt möjligt där inne. Har fått reda på lite betyg också, MVG i både Idrott B och Idrottsledarkunskp B så det känns asbra:D Sen håller min lärare i Biologi B på att bestämma om jag ska få G eller VG, jag är nog mer värd ett G. Idag dagen innan skolavslutningen städar jag för fulla muggar, bara för att Patrik ska ta studenten. Jag har kommit på att det här är mitt sista sommarlov... Lite sorgligt faktiskt. Men jag hoppas det blir en bra sommar.

Ikväll är det också avslutning för dom små barnen på orienteringen, så jag ska sätta ut en bana som dom ska springa och sen ska dom få korv och saft och sånt. Inte jättetaggad om jag ska vara ärlig. Är på jävligt dåligt humör just nu.

HEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta hur du blev tsm med johan!

2008-06-09 @ 10:39:54
Postat av: maria

blogga dååå

2008-06-17 @ 02:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0