fysik a not my friend

Nu har jag nog skrivit klart labben, iaf nästan. Det var astråkigt och det kändes helt onödigt att ens göra den. Här får ni ett litet smakprov på vad jag har gjort hela eftermiddagen.
image159
Jag slutade halv 1 idag och åkte hem , var helt död. Somnade en halvtimme på historian tidigare på dagen. Sen tyckte Mikis att jag och Felicia inte skrev om så roliga saker jämt, utan borde ha med lite mode och skönhet. Då kom vi på iden med att hon borde starta en egen blogg. MM - Mikis Mode. Det skulle den heta. Sedan hade vi snabbmöte på 3 minuter innan min buss skulle gå hem. Vi kom fram till inte så mycket egentligen.

Egentligen skulle jag varit på träning nu, MEN, det absolut bästa MEN:et i världen, det var ingen träning. Nattcup i väsby var det istället. och jag springer inte natt så bye bye med den träningen. Jag ska gå på prommenad med Soffan istället. Känns mycket mer lockande om jag ska vara ärlig. Hoppas inte mina tränare läser det här bara..

SKRIVER MER SEN!

Kommentarer
Postat av: tobbe

ja tror ja såg er ute å gå ;)

2008-02-07 @ 20:28:47
Postat av: julia

tjockis som dissar träningen :P men förlj meeeed till friskis nån gång :D !

2008-02-07 @ 22:21:36
URL: http://juliajuliaa.blogg.se
Postat av: stina

sofie och jag var ute och gick vart var du bibbi??
absolutli julyyy!

2008-02-07 @ 22:38:08
URL: http://sjeppsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0