snakes my friend

Nu är det fredag igen. Efter en mycket kort dag i skolan har jag bakat scones med mippen, eller hon gjorde dom och jag skickade mest sms till Johan. Han var ju på sjukhuset idag... Sedan hängde vi i mitt rum och pratade och myste lite. Satt lite vid datan när hon gick hem ! Det har jag inte gjort på länge, enda anledningen till att jag ens går in nu för tiden är typ för att skriva i bloggen, vilket jag inte heller gör ofta. Livet ändras, förut satt jag ju här minst 4 timmar om dagen, helt sjukt! vad gjorde jag egentligen ?? Seriöst!

Aja, nu har Johan äntligen kommit hem från sjukhuset så jag ska åka dit snart och bara mysa. Hoppas han mår bättre. Ska sova där, och sen imorrn måste jag nog plugga lite faktiskt. Inget jag direkt ser fram emot, men aja. Jag och Hanna redovisade om ormar idag också. Vi är alltså numera experter på Ormars Anatomi och Fysiologi *NOT*. Nu har Tobbe varit borta länge har jag kommit på. Är det på söndag han kommer hem kan tro? Hmm aa det ska bli kul att träffa han sen iaf . Han lär ju vara bruuuuun! pfff..
image219

Kommentarer
Postat av: sofiee

vilken ruli bild :)

2008-04-06 @ 00:18:22
Postat av: tobbe

a vig som ja e :P

2008-04-07 @ 11:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0