kort dag och shopping på hålet

Idag var en kort och ful dag. Vaknade och såg ut som crap rent ut sagt. Jag har inte rent hår men jag hann inte göra något åt saken. Slappade genom Historian och sedan hål. Mia och jag drog till centrum och träffade också Julia och Rikke. Jag kapa en väska och en mascara. Jag har inte bestämt om jag ska behålla väskan än men jag tror det, behöver verkligen en ny, eller iaf en till så jag kan byta lite! Sedan var det matte i 10 minuter eftersom lekitonen tydligen var frivillig att vara på. Då har jag alltså egentligen slutat 10.10 men hängt i skolan till kvart över 12. Jaja, jag och Carro gick och åt, Satt med Linus, Stefan och Jonte. Jag försökte få Jontes pappa(min biologilärare) att se att vi satt bredvid varann. HAHA bara för att han kanske skulle kunna ge mig högre betyg. I alla fall nu är jag hemma och ska skriva en überlång labbrapport, önska mig lycka till!

image217
Här är väskan jag köpte. Men den jag tog hade inga rosa detaljer utan dom var bruna. Men jag hittade ingen bild på den versionen tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0