johan eriksson

image218Alltså jag måste bara säga att du är verkligen världens bästa kille. Först har jag gått och velat ha dig hela hösten och sedan får jag dig. Vad är odsen? Lite motgångar hade jag, feta dissen, men sen rättade ju det till sig så det gör ju inget nu. För nu är du hursomhelst min, bara min som ingen annan kan få. Jag är världens lyckligaste som får ha dig för mig själv. Även om jag inte visar det så ofta, så gör jag faktiskt det. Du är så gullig hela tiden och du är verkligen den perfekta killen. Jag vill bara säga att jag älskar dig mer än du nog själv förstår. Jag trodde aldrig att en kille skulle kunna betyda så mycket för mig, någonsin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hjärta dig!

jag älskar dig obeskrivligt mycket:)

2008-04-03 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0