helg

Okej, nu har jag varit lite off ett tag... igen! Helgen har varit lungn och i fredags vad jag Sofie Mikis och Mia på Restuarang. Kastade 200 spänn i soptunnan men det vare värt. Åt nån köttbit och sedan en tryffel till efterätt. Mumis, sedan missade vi tåget hem precis, så vi tog tunnelbanan till Kista och sedan bussen från kista till sollentuna och sedan tåg från sollentuna till rotan och sen buss. Det är jobbigt när tågen inte går hela tiden. Somnade tyl kvart i 1 kankse. Ställde klockan på 20 i 8, tog mig upp åt lite och traskade ivåg mot 08.10 bussen. Mikis och jag skulle träna friskis. Ett gympapass klockan 9 var niiice. Var hemma till halv 11 och började plugga vid halv 1 tror jag.

Sämst i världen är jag men endå klarade jag av att plugga fram till halv 5 innan jag somnade. Vid 7 kommer pappa upp och undrar hur jag pluggar egentligen. Låg och kollade på Eva och Adam tills maten var klar. Sedan på kvällen åkte jag hem till Johan och kollade på Linas kvällsbok, somnade nåra gånger innan vi somnade på riktigt. Och jävlar vad jag drömde  inatt, om Sofies pappa, min väska och orientering och döda gubbar ja herre gud. Jag hade ställt klockan på halv 10 för jag behövde åka hem tidigt och plugga igen. Men då har jävlen sällt om den till 10 och sedan vaknar jag inte förän halv 12 när Soffan ringer. Förlorade 2 timmar. SATAN!. Åt frukost sen tog vi det lungt i sommarvädret innan jag tog bussen hem och pluggade igen.

NU måste jag äta för pappa ropar kankse skriver senare om jag orkar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0