skolkatalogen

Jahapp, så nu har skolkatalogen kommit. jag, Mia och Hanna gick till bibblan för att titta på den. Vi såg Hanna först, och herregud det var en syn man inte glömmer. Sen kom vi till Ril, alltså jag och Mia. Jag ser tjock ut i ansiktet, en uppstoppad jag vet inte vad. Tänk att alla ska se mig sånn. Efteråt skrattade jag åt Hannas bild i typ en kvart. Men när jag sen kom hem till Hanna så tittade jag igen, den var faktiskt inte så hemsk. Det är bara minen. Sen har vi tittat på resten av skolan och det är ett under att alla 91or är med. Alltså det finns en person som ser så sjukt mycket bättre ut än alla andra.  Jag typ dör för det är så sjukt! JAG DÖR! Skulle jag någonsin träffa dig och få prata med dig skulle jag vara den lyckligaste på jorden.

Kommentarer
Postat av: Hna

filipflipflipflip!

2007-11-28 @ 15:50:59
URL: http://antonia.fashionblogg.se
Postat av: bibbi

hahha konstigt att du e så glad över alla jävla 91:or :P haha

2007-11-29 @ 21:19:39
Postat av: sara

vem? :O

2008-01-26 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0