lista igen

Ta fram din mobil och bläddra bland kontakterna
-Stanna slumpartat
-Och bläddra bland dina kontakter!

Hej, jag heter Carro Löfqvist
Jag är jättekär i Erika Zinders
Men jag tycker att Gunnar är snyggast
Den fulaste på jorden är Jessica Källström, fast Mamma blå är fulare
Nils Karlsson är helt knäpp och Sabina Granath är den mest korkade personen jag känner.
Axel Bohlin är den hetaste jag vet dock,
och Ville Stjernström kommer gå långt i livet
Emilie Forsmark är kär i en kräfta
och, Matilda Arenhäll är kär i en gris
Den drygaste människan jag vet på jorden är Eva-Maria Knorn
Och den skummaste Isabel Velasquez
Gustav Larsson är tjock
och Sara Sandström likaså.
Rebecca Bergström har haft sex med Hanna Seger,
och Mikis Lundén gav mig syfilis

Kommentarer
Postat av: felicia

min mamma heter persson ;)

2007-11-05 @ 09:58:23
Postat av: stina

haha ofta jag vet! har hon gjort det hela tiden? :O

2007-11-05 @ 22:05:00
Postat av: mikaela

haha, det är najs nu vet hela sverige ^^

2007-11-07 @ 15:04:47
Postat av: bohlin

haha, googlade mitt namn i måndagstristessen...

2008-09-15 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0