trött

Jag är en så otroligt trött person. Det brukar jag inte vara men såhär när det är lov och så blir jag alltid så seg. Jag somnar sent och kommer aldrig upp, vilket också gör att jag inte kan somna på kvällen sen. Igår somnade jag 3 fast jag bara hade varit på bio och kom hem vid 11.

Idag då, jaa antingen ska jag fika med Hanna och Axel eller så ska jag nog träffa Isabel. Men jag får inte tag på Hanna så jag vet inte hur det blir. Så jag funderar på att gå och duscha och lägga mig i soffan och kolla på film eller nått. Så får hon ringa när hon har tid.

Nu åkte pappa och mamma nyss iväg och bytte mina skidor har fått reda på att dom kostade 1800 med bindning och skor, hela kittet. Det var lite mindre än jag trodde så mina beräkningar stämde inte helt. Men pappa verkar också vara lite inne på att jag ska köpa en bärbar data. En för 7000 skulle jag lätt kunna köpa. Men vi får se hur det går med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0