min helg

Har inte riktigt haft ork att skriva något föränn idag. I fredags vare lite julpyssel och en jäkla massa telefonsamtal på lunchen. Åkte hem vid 2 eftersom jag hade frivillig lektion, duschade och lite så för att sedan pysa hem till Mikis. Vi gjorde oss i ordning, sminkade oss och plattade håret och så. Vi tåg tåget till Sollentuna för att möta resten av kompaniet. Vi åkte till Helenelund för att köpa mjölk och drinkmix. Vi åkte hem till Emelie där dom andra gjorde sig klara, vi var där till typ kvart i 10 kanske för att dra vidare till Emilies Discoparty. Jag, tråkig som jag är, orkade inte vara värsta glittrig hade bara en tröja med lite silver på. Det var faktiskt kul där fast jag och Mikis fick skjuts hem av hennes pappa klockan halv 1 typ. Filippa hade ringt tidigare på kvällen och frågat omhon kunde sova hos mig, så jag gick hem till Julia för att möta henne. När vi kom hem till mig, misslyckades jag med bäddnigen och i kollade på mina konfabilder som jag råkade hitta nånstans, minns inte var. Vi somnade vid kvart över 3 kanske.
 
Vaknade vid 9 för att ta 11.17 tåget till stan med Mikis, som skulle bli sminkad på Make Up Store. Hanna ringde och berättade lite roliga saker. På eftermiddagen vad jag i princip helt död. När Felicia kom till mig vid 6 halvsov jag i sängen. Det var en halvtimme innan hela släkten skulle komma. Jag var osminkad, hade inte plattat håret, och inte bäddat sängen (mamma hade tjatat hela dagen) och inte klätt på mig. Jag gjorde allt lite snabbt och fick sen gå ner och vara social ett tag. Sen gick vi och la oss i sängen tills det var mat, och så höll vi på, vi var uppe i sängen när dom andra umgicks för att jag hade fyllt år, sen gick vi ner är det var tårta och så. Tack för att du kom Felicia, du får saker att kännas så mycket bättre än dom kanske gjorde innan. GIck och la mig direkt efter att alla hade gått hem, vilket var vid typ halv 1 kanske. Jag satte på Harry Potter i bakrunden och somnade. Men Patrik kom hem vid 3 och jag vaknade då. Eftersom han skulle sova på golvet i mitt rum. Sov till 12 och duschade och så . Är lika trött idag nästan. Men jag har faktiskt gjort Historialäxan till imorrn, asstolt. Nu ska jag gå och göra Fysik, så jag får MVGpå provet på onsdag.

Ha det bra HEJ!

Kommentarer
Postat av: Felicia

din morfar är ju bara för häärlig :)

2007-12-17 @ 15:02:45
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0