ny kamera

Igår kom min nya kamera. En liten present till mig själv för 2000 kr. Min gamla kamera var lite trasig och tog sämst bilder så jag förtjänade att köpa en ny. Speciellt till Thailand också. Det är en canon ixux 80 IS färg karamell. HIttade den jättebilligt på DustinHome, för 1989 kr fick jag kameran , minneskort(4GB) och en kameraväska. Jag är jättenöjd hur som helst :) det blir jättebra bilder, iof har jag bara hunnit ta på katten och Johan.

Igår sov jag hos Johan vi skulle kolla på valvakan men vi somnade istället. Jag vaknade klockan 8, alltid för tidigt. Jag låter ju inte Johan sova om jag inte kunde det så jag väckte honom och 5 minuter senare satt vi i soffan och kollade på gamla filmer på Johan när har var liten. Jätteroligt att se faktiskt! Sedan gick vi och la oss igen, eller jag somnade och han spelade tv-spel. Han skulle spela fotbolls turneringen idag så han väckte mig halv 12 för att jag var tvungen att åka hem. Då var jag skittrött och gnällig.. men det får man ta! När jag kom hem gjorde jag smoothie och somnade i soffan igen. SKa snart ner och göra lunch för jag ska jobba klockan 5, vilket jag verkligen inte orkar. Ska kolla om det är några roliga som jobbar. PUSS



En bild på min nya älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0