lovet närmar siiiig

Nu har jag bara en sak kvar i skolan. Den ska in på lördag och jag ska göra den nu. Imorgon är jag ledig och idag slutade jag kvart i 10. Ibland är livet asbra. Jag får Mvg i special idrott, Vg i Fysik och resten skiter vi i. På lördag morgon klockan kvart i 8 ska jag till UTÖ med skolan, är inte ett dugg taggad med de tär bara att bita ihop. Kommer hem på måndag för att dra direkt på möte med donken om jag hinner. Sedan på tisdag är det ännu med frilufsliv. Fast denna gång med hela klassen. Vi ska paddla. Inte så taggad där heller, men det kommer. Det betyder att jag ie ska till skolan förän onsdag, då jag visserligen har laborativt prov med jaja. Sen en lektion på torsdag och ledig på Fredag.

Igår gick det bajs att tävla. oj så fel jag kom. Hare bra hej! pyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0