8 maj

Igår var det skiva, tema cocktail. Åkte in till stad vid 6 med några andra finklädda tjejor. Jag hade tagit en trasa jag hittade i garderoben men den dög. När vi kom dit fick jag genast ett kryss på handen eftersom jag är under 18. "minderåringen" som killen bredvid mig vid bordet kallde mig. Vi gick runtoch pratade och träffade folk innan vi fick slå oss ner. Malin och jag satt mitt emot varandra som tur var. Under middagen hölls det olika tal och några sjöng och sedan sjöng vi lambo ett X antal gånger. God mat var det också. Vid 10 började dom ta undan borden för då skulle eftersläppet vara. Jag täntke försöka vara kvar vilket jag ar en stund. Hann i alla fall dansa lite men sen kom Hannas mamma fram 2 gånger och sa att vi som är under 18 måste gå. Så då tog Mathilda, Mia och jag vårt pick och pack och åkte hem. Var hemme halv 12 rätt skönt faktiskt. Nästa år är det min tur att vara 18 och gå på studentskivor som jag inte behöver lämna.


Kommentarer
Postat av: ?

uppdatera oftare!

2008-05-13 @ 14:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0