projektcupen

Pfffffff. Trött, igen! Känns som att det är det enda jag skriver nu för tiden, att jag är trött och inte orkar göra nått. Men det är sant. Idag har jag pluggat matte, så ovanligt! Sedan åkte jag till Patriks fotbollscup idag igen, fick en kamera i handen och bestämde mig för att ta lite kort. Inget betungande jobb. Johan var där också eftersom hans syrra spelade. Hon är så söt!! Eftersom jag är Patriks syster fick jag ta lite vad jag ville ut kaafeterian så under helgen har jag plockat på mig, 2 hamburgare, 1 toast, 4 festis, 1 cola, 1 rem och 1 kexchoklad. Då räknar jag in det som Filippa fick igår också.  

Igår kom Tobbe till mig med moppen halv 10, vi gled ner till videobutiken och hyrde På smällen, Vi hämtade upp Filippa och sedan åkte vi hem igen till mig. Johan kom efter en stund också. Sedan kollade vi på filmen och bara tog det lungt. Somnade typ halv 2, efter att ha cyklat hur fort som helst till stationen för att Johan inte skulle missa sitt tåg. Nu ska jag hjälpa pappi med maten och sen ska jag och Mikis gå en sväng. Ska bli skönt att lufta skallen lite. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0