påskafton

igår bakades det hemma hos mig. Mikis, Felicia och Mia kom och det blev kladdkaka. Liktigt delikato måste jag säga. Inte för torr, inte för kladdig. Lite tunn dock men det gjorde ju inget alls. Sedan var det middagsdags och Felicia och jag bestämde oss för att gå hem till Johan. Men eftersom vi sörjde Jesus död igår så gick bara bussarna och tågen en gång i timmen så fick fellan stressa till 35 tåget, och gå hem till mig för att sedan 10 över 8 bussen. Väl hemma hos Johan blev det pistvakt, Guitarr Hero och vacker singstar sång av mig och Felicia. Pelle ringde och ville att vi skulle komma till Hannes, så vi gick dit. Vi väntade tills klockan var 12 för då fyllde Pelle år, sedan gick vi med Felicia till bussen och sedan tog vi bussen hem 00.36. Somnade kankse 2 var helt död igen.
image197
Men pigg som jag är på morgonen nu för tiden så gick jag upp klockan 10 och åt frukost med mami och papi. Sedan vid halv 12 drog jag till filippa och här sitter jag nu. Äter upp hennes påskägg, eftersom jag inte fick något eget av John. Nu lyssnar vi på Amy Diamond. Mycket nice. Klockan 5 ska jag till farmor och farfar och äta mat. Vi ska fira dom för att dom fyllt år men också för att det är påsk. Släktmys ;) Nu ska jag vara social. PUSS

Kommentarer
Postat av: fiffi

HAHA, inget påskägg av john.. du e rolig

2008-03-22 @ 16:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0