min helg

Jag har börjat hänga väldigt lite vid datan, är helt chokad över det! Men om jag ska dra imn helg lite snabbt.

Fredag: Jag och Mia åkte till Kista för att träffa Paui. Vi kollade lite i affärerna och sedan fikade vi. Felicia och Jonas kom och vi 3 åt middag fast jag egentligen inte var hungrig någonstans. Jag är nu skyldig Jonas 50 kronor. Sedan tog vi bussen till Sollentuna och sedan 520an hem till mig. Johan hoppade på i Viby också. Felicia hade med sig madagaskar, som jag aldrig har sett. Vi tittade på den men jag slutade hänga med efter typ 45 minuter. Vi hade det mysigt och sedan tog hela gänget tåget hem 00.47.

Lördag: Vaknade halv 9 för att klä på mig och packa klart väskan, satte på mig mina überfina stövlar, skidjacka mössa, vantar och med stolsryggsäck och traskade ut i morgonen för att bli upphämtad av Erika. I bilen satt Sofie och sedan bar det av till Viby. När vi kom dit så var typ alla redan där, vi blev indelade i olika grupper för att sedan gå på kartprommenad i 2 timmar. Jag fick gå med nybörjarna. Upstartsdagen var nu igång. Vid halv 12 var det lunch och sedan information om hösten. jag blev lagledare för lag 7 i stafetten. Vårat lag var bäst, men vi kom 5a av 9. Men det gör inget. Vid 4 kom Johan, inga kommentarer.

Klockan 5 åkte Mikis och jag till Vivo för att träffa resten av tjejerna. Vi handlade lite mat och sånt för att sedan ta bussen upp till Sofie, där det lagades mat och dukades för fulla muggar. Vi åt gott och sedan var det melodifestivalen. Jag tyckte att rätt person vann, eller så skulle BWO vunnit. Hos Sofie var det jag Felicia, Mikis, Jennifer, Rebecca, Lenne, Elin, Hanna och Sofie såklart. Senare kom också Christian, Jesper och Niklas. Jag gick hem vid 12 och somnade vid ett. Hur skönt som helst.

Nu ska jag gå och göra mig en milkshake. Puss

Kommentarer
Postat av: drenusha

fin blogg :)

2008-03-16 @ 13:16:52
URL: http://drenusha.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0