ett g, fysik, och grattis farfar

Förlåt igen för att jag aldrig skriver, men jag har så mycket att göra.

Idag fick jag tillbaka mitt matteprov, fick ett G tuuur! Tänk om jag hade fått IG, det hade varit illa. Jag fick 14,5 poäng av 31. Det är ju egentligen sämst. Men aja, ett g är ett g. Sedan hängde jag ensam i skolan och väntade på Felicia och Mikis, tittade ut ur kafeterian och såg attd et typ var snöstorm. Jag förstår inte. Det var ju sommar nyss typ. Hoppas det blir varmare på lovet.

Johan den veklingen har inte varit i skola på länge. JÄVLA MEEEES! Men imorgon kommer den lille. Efter skolan var det en föreläsning om Fysik. Det var rätt intresant en stund, tills han tar fram en jävligt lång formel. Då somnar jag och sover skönt i 10 minuter. Vaknar av att Carro knackar lite lätt på min axel. Direkt efter att det var slut åkte jag hem till farmor och farfar, farfar fyller 80 år så det var lite olika gamlingar där och åt. Elin och jag var där och diskade och hjälpte till lite grann. Men det var rätt så kul.

Nu ska jag :
Duscha
Ringa Felicia
Ringa Mikis
Ringa Filippa
Klistra in en grej i BiB boken
Lägga mig i sängen.


GODNATT HA DET BRA SÅ SKRIVER JAG MER IMORGON! lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0