.

Idag vaknade jag klockan 09.00, gick upp åt frukost och bröjade lite lätt att plugga. VId 11 kom Filippa hit och vid kvart i 12 åkte vi iväg till Edsbergs sportfält. Patrik hade ju sitt projektarbete idag, en fotbollscup för 96or. Det var 36 lag med. Vi fick typ jälpa till att plocka upp läsk ut kartonger och sånt. Som belöning fick vi varsin hamburgare och 2 festisar. HAHA! Vi tjänade iaf 50 kr var på det. Sedan åkte vi hem och jag har suttit och försökt plugga matte hela dagen. Fyfan.

Nu väntar jag bara på att vi ska äta middag vilket vi alltid gör så jäkla sent i vår familj. Klockan halv 9 kommer den stå på bordet idag. Vi ska äta lövbiff, mumsi!!!!!!!!!! Sen ska jag och Tobbi hyra movie. Idag åker också Felicia till Kittelfjäll, men det känns inte så tryggt att låta henne fara iväg, kolla artikeln på hennes blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0