Tjejmiddag

Igår åkte jag med Felicia hem efter skolan för att hämta lite saker, sen hoppade vi på en överfull 520a vid löpet. Terrade Tobbe med massa sms och smart som han är fattar han inte att vi sitter 2 meter bakom honom. Sedan drog vi vidare till Sofie där hennes mamma visade oss allt nytt. Dom har byggt ut och det var verkligen jättefint. VI fixade lite mat och gjorde sallad och så, sen kom Jennifer och Rebecca, Mikis har blivit sjuker så hon kunde inte komma. Vi åt redan klockan 6 och det var jättegott. Sen hängde vi i soffan och bara pratade för att seda ngå ner ch hyra film. Där träffar jag en nattvandrande mamma och Filippa och Tilda. Vi hyrde Just My Luck. Efter filmen gick Jennifer och Rebecca hem och vi kollade på OC istället och sen gick vi och la oss vid 2 kanske. Gick upp vid halv 12 och åt hotellfrulle och sedan tog jag och Fellan bussen hem och jag duschade och nu sitter jag här. Ska snart ta tag i matten och verkligen förstå vad det handlar om.

Jag tänkte lägga ut bilder, men det ar nått fel på facebook!

Kommentarer
Postat av: tobbe

till mitt försvar så va de närmare 4 meter ifrån :D

2008-01-12 @ 21:47:22
Postat av: tobbe

till mitt försvar så va de närmare 4 meter bakom å inte 2 ;D

2008-01-12 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0