Tillägnat Tobias Alfred Oskar Biberg

Dagen har varit en lååång dag. Vaknade klockan 9 för jag tänkte vara hurtig och gå upp lite tidigare så man kommer upp som man ska på måndag. Men jag orkade inte så jag somnade om och gick ur sängen vid halv 12 kankse. Städaren var hos oss idag också så jag fick stänga in mig i pappa och mammas rum fråm till typ 2 medan hon fixade i mitt rum och så.

Filippa svängde förbi ungefär då, kollade mest på OC åt mat och körde Abtronic. Jag känner hur musklerna i magen har blivit allt starkare hahha. Sen vid halv 6 bar det av på släktmiddag. Dom som inte träffat min släkt har missat något. Den är lite speciell ibland. Disskusionerna går rätt så hett till och det är ganska så komiskt att lyssna på faktiskt. Hur som helst så var det trevligt och god mat. Men vid 9 åkte jag hem, var trött och så. Har kollar på OC och bara chillat.

Imorgon ska jag upp halv 8 för att jobba mellan 8.30 och 11.00. Efter det ska jag till staden och träffa Hanna och strosa i staden ett tag. Kallt kommer det bli men vad ska man göra. Träffa Hanna vill man alltid göra.

Men nu ska jag sova ha det bra gott folk i hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: bibbi

naaw till mig å allt, känner mig nästan hedrad :P
uuh om ni åker hem typ runt halv 3 så kan ni få sällskap av mig på tåget :P woho, de vill man ju inte missa:P.. hälsa hanna i morrn för hon har namnsdag nu;) pusss

2008-01-05 @ 00:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0