resa resa resa

Nu håller jag på att leta resor till sommaren, har hittat några bra alternativ och när man sitter och tittar på bilder vill man bara lämna det här hemska landet och åka iväg. Har tittat lite på Grekland och Cypern. Samtidigt som jag kollar lite till familjen om vi ska åka i vinter. Jag vill åka nuuuuuu! Juste har fått reda på att pappa och mamma ska åka iväg i 10 dagar på sommarlovet samtidigt som Elin är på språkresa - vilket betyder att jag och Patrikär ensamma hemma i 10 dagar. Hur skönt som helst, jag längtar! :D


Kommentarer
Postat av: julia

party party hos stinnaa dåååe :D åhh vill också åka bport i sommar sista minuten till grekland? ja tack!

2008-01-14 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0