onsdag

Idag hade jag sovmorgon och hittade min syrras chockrosa kofta. Jag tänkte att jag kunde låna den. Brukar ju inte vara så färgglad så. Satte också håret i ett spänne. Såg nog rätt annorlunda ut mot vad jag brukar. Fick lite kommentarer som "stina, vad ficn du är jag har aldrig sett dig i rosaförut", "vad söt du var idag, verkligen jättesöt", "Du ser ut som Micha Barton", och lite såå. Att Johan tyckte jag såg ut som micha bartoon var helt sjukt. HAHA! hade fysik där jag var i princip mobbad då Fredrik och Adde inte ville jobba med mig. Sen matte gjorde inget. Sen lunch som följdes av att Johan var en liten toffel. ASKUL! :D Sedan bussen hem och lyssna på fjortismusik. Nu sitter jag här.

Väntar på att Filippa ska ringa. Jag ska hjälpa henne med matten, hon har prov imorrn. Efter det ska jag och Oscar infinna oss på Zinken för att titta när Johan spelar match. Sen kommer Felicia dit också. Mikis skulle kanske också följa med. Just nu är jag inte så taggad på att titta med tanke på att det spöregnar ... men det är väl värre för Johan. Men aja, juste Sofie har tagit hål i öronen!!! Jättefint var det. Och Hanna hade en kändis tröja på sig idag ;D

SKA PYSA SEE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0