jag är sämst

Jahaa, om sanningen nu ska fram så har jag inte rört matteboken idag. HELVETE! Men aja, ska istället läsa lite Harry Potter och kankse kolla lite på tv. Igår satt jag klistrad vid telfonen, från typ 8 till klockan 12 pratade jag konstant med lite olika folk. Somnade sent, vaknade sent. 20 minuter innan jag skulle gå till bussen gick jag ur sängen. Fick efter lite tjat VG på mitt Fysikprov. Accsess på matten -> jag gick därifrån och hängde i ril med Tobbe, Fellan, Matilda och Lollo. Åt lunch med Hanna, Linda och Felicia. Sen bussen hem för att göra ingenting. jag hatar mig själv ibland. ingen självdisiplin what so ever.

Kommentarer
Postat av: tobbe

jag vet hur harry slutar ;)

2008-01-09 @ 20:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0