jag är en nörd

Nörd
Jag har varit instängd på toaletten ( )
Jag har blivit dissad (x)
Jag har glasögon ( )
Jag har byxorna över naveln ( )
Jag har blivit kallad tönt (x)
Jag har bra betyg (x)
Jag har/har haft tandställning ( )
Jag tänker inte mycket på mitt utseende ( )
Jag har mindre än 2 kompisar ( )
Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt (x)
Jag tycker schack är roligt (x)

Totalt: 5


Fjortis
Mitt utseende är mitt liv ( )
Jag använder brunkräm/brun utan sol året om ( )
Folk har kallat mig korkad (x)
Folk har kallat mig fjortis (x)
Jag lyssnar på remixade babyröster ( )
Jag är blond (/)
Jag tycker att jag är snygg ( )
Jag festar varje helg ( )
Jag röker ()
Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör ( )
Jag är dålig på grammatik ( )

Totalt: 2½

Emo-kid
Jag är piercad (x)
Jag har svart hår ()
Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter ( )
Jag gråter ofta ( )
Jag vet vad sXe står för ( )
Jag har snelugg ( )
Jag spelar i ett band ( )
Jag använder kajal/eyeliner ( )
Jag har blivit kallad emo ( )

Totalt: 1

Brat
Nästan alla mina kläder är märkeskläder ( )
Jag använder mycket hårgelé ( )
Jag tar aldrig bussen ( )
Pappa betalar (x)
Jag åker utomlands varje år (x)
Jag spelar golf (/)
Jag har blivit kallad snobb/brat ( )
Jag har blivit kallad korkad (x)
Jag posar på mitt klassfoto ( )
Jag är solbränd året om ( )
Jag äter på resturang varje vecka ( )

Totalt: 3½

Ghetto-kid
Jag använder keps varje dag ( )
Jag använder stora munktröjor ( )
Jag har häng ( )
Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet ( )
Jag använder ord som "din mamma", "mannen" och "yo" (1) (men inte seriöst!? o_O
Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen ( )
Jag lyssnar på hip-hop ( )
Jag har slagit ner någon ( )
Jag har hamnat i bråk med polisen ( )
Jag hamnar ofta i bråk ( )
Jag skolkar ofta ( )

Totalt: 0

Datanörd
Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg ( )
Jag skriver cya istället för see you ( )
Jag spelar WoW ( )
Jag spelar något annat spel online ( )
Jag säger lol, brb och omg IRL ()
Jag är inne på datorn varje dag (x)
Jag är i level 60 eller mer på WoW ( )
Jag vet vad roflmao betyder ( )
Jag är nästan aldrig ute ( )
Jag har mörka ringar under ögonen ( )

Totalt: 1

Kommentarer
Postat av: felicia

Ska vi ta ett parti schack någon gång? ;)

2008-01-27 @ 14:30:43
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: stina

JAA det tkr jag verkligen :D

2008-01-27 @ 18:50:44
URL: http://sjeppsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0