bio igen

Sofie och jag skulle klippa oss och drog ner till frisören i lilla rotan. Men självklart var det stängt så vi fick ta tåget till Kista istället. Det gick bra att klippa mig men det syns inte så mycket, men det är bra för jag ville bara klippa bort det slitna. Men frisören gjorde nån jävla tantfrisyr på migså jag gled snabbt in i butiken bredvid för att fixa till det lite grann. Sedan åt jag på burger kingoch sofie åt rid och kykling. Vi satt och pratade om lite allt möjligt till 5 för att sedan åka hem.

Sen på kvällen skulle gruppen ha en reunion, Hanna jag och Axel träffades för första gången på mycket mycket länge. Vi gick till gamla stan och berättade allt som har hänt den senaste tiden. Vi fikade och sen kom vi på idén att gå på bio, så vi bestämde oss klockan halv 10 för att gå till bion på hötorget. När vi hade kommit ut ur dörren på cafét började Axel springa och Hanna sprang med så då började jagj springa, fattade inte riktigt varför. Men sen slog et mig att vi hade glömt att betala. Dom skrattade mest, men jag hatar sånt där och ville gå tillbaka. Men dom övertalade mig att inte göra det.. Så nu har jag lite dåligt samvete. När vi kom till bion ungefär kvart i 10 splittade vi på oss. Axel sprang iväg till Arn som hade börjat en halvtimme tidigare, och jag och Hanna satt på splittrade platser på filmen 1408. Vi missade kankse 3 minuter av början på filmen. Filmen var helt okej tkr jag men Hanna gillade den inte. Eftersom att våran var kortare än Axels bio fick vi sitta och vänta en stund på honom. Sen tog vi 20 över 12 tåget hem. 


Kommentarer
Postat av: felicia

Jag och micke såg också 1408 och vi fattade ingenting :S

2008-01-07 @ 19:27:33
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: Hna

vi tjäna pengar och en j'vligt rolig experiens!

2008-01-08 @ 20:33:53
URL: http://antonia.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0