paj, bröd och aerobics

Efter skolan åkte jag Mia och Filippa till centrum för att fixa nått och Filippa köpte en ny Bh och ett par trosor. Sedan bar det av hemmåt, det bakades "paj" och stompabröd för fulla muggar samtidigt som jag och Mia fixade lite med enkäterna. Är btw skitsur för att Hässelby inte har svarat på våra två senaste mail. Jag menar säg inte ja till att ställa upp om ni sedan inte hör av er. Hur som helst så smakade pajen sådär, var lite konstig, men brödet var gott.



Sedan klockan halv 7 infann sig jag och Mikis på Friskis för att köra ett Aerobicspass. Och alla som känner mig vet att jag inte kan dansa och har absolut ingen taktkänsla what so ever. Men jag gjorde det bästa jag kunde och på slutet gick det faktiskt helt okej för att skryta lite. Men jämför man med Mikis så är jag ju sämst i världen, men aja.  Härligt att träna är det i alla fall och nu sitter jag här nyduschat och har precis fönat håret och är lite lagom trött. Ska snart lägga mig i sängen och kolla på tv, för det är inge kul vid datan just nu.
PUSS PÅ ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0