armémuseet, Lina!

Igår var det storbråk mellan mig pappa och mamma. Det slutade som det alltid gör - pappa kommer och fjäskar och sen är allt bra. Men Jag hade gått upp klockan 8 igår morse så jag var helt slut, helt död. Var då lite extra grinig. Juste vi var på bio igår, jag Sofie och Felicia. Vi såg på PS I love you, Det har fått jättedåliga recensioner men jag tycker den var jättebra. Hade tårar i ögonen mesta delan men det blandades med härligt skratt.

Idag orkade jag inte gå upp klockan 8 som jag hade tänkt. Skulle plugga, utan sov till halv 9 och var så död så det finns inte. Jag orkade inget var mest som en zombie. Hursomhelst så tog jag mig ner till tåget 10.17. Halvsov mest och lyssnade på Johans som var så ledsen för att dom åkte ut, dom spelade SM i bandy. Vi åkte till Östermalmstorg och var som turister. Till slut fick vi hjälp av en gubbe som sa vart vi skulel gå. Vi gick och vi gick och sen kom do mgröna flaggorna. Men vi kom 5 minuer innan det öppnade. Vi hängde alltså på låset till Armémuseet. Sen fick vi vänta ytterliggare 10 minuter på Stefan och Carro som hade gått vilse. Vi gjorde det vi skulle sen drog vi till Tacobar. Sen H&M och efter det hem.

Ikväll så kom Lina hit!!!! Har inte sett henne på 6 månader. Men hon var sig lik, lika underbar som alltid. Carro kom, sen satt vi mest och pratade om allt. Typ hur hon hade haft det och saker som hänt här hemma och så.
image186
Jag har saknat dig, fast nu har du lämnat mig för din amerikanska, så nu sitter jag här ensam och är sämst på engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0