alla <3 dag

image168
Jahaa, snart är dagen då alla älskar här igen. Vad är grejen med den här dagen seriöst. Jag har aldrig gillat den här dagen. Jag är ledsen Johan, men eftersom vi ändå inte kommer kunna ses förutom i skolan så spelar det ju ingen roll vad jag tycker om dagen. Jag tycker den är helt onödig!!!

MEN GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ALLIHOPA!
Hoppas ni får det mysigt med pojk/flickvänner och kompisar och familjen, alla som ni vill visa kärlek. Jag ska i alla fall plugga och sen träna. Eftersom min kille ska träna så har jag inte så mycket till val att också göra det., jag har ju endå träning. Ett långpass i Tureberg vad säger ni om det. Fyfan! Men aa jag tänker i alla fall inte sitta hemma ett år till och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0