snart är det lördag igen

dags att uppdatera igen. den här veckan har jag mest pluggat hela tiden. Hade prov i onsdags, torsdags och i fredags. Men nu är det FREEDOOOOM! z-förmiddag på måndag så jag är helt ledig, det betyder att jag har låååånghelg. Precis vad jag behöver. inget plugg har jag heller.

Har fått jobbet på donken också, i häggvik. så det är väl där jag kommer hänga i sommar. Förutom att jag ska till cypern med tjejerna och oringen. Och inte att förglömma så ska jag och Filippa till Altan också. Satan vad skönt det kommer bli. tagga!

ikväll då, jaa, jag ska i alla fall träffa Erika, Mia och Hanna. Var myckte länge länge sen så det ska bli kul! Imorgon kanske jag drar mig till Rosersberg och kollar runt lite på 10mila får se om vädret tillåter.
image237
Hittade en gammal bild som vi gjorde för ungefär exakt 2 år sen. För dom som inte ser så är det från vänster; Mikis, Filippa, Jag och Simon ligger ner.

Kommentarer
Postat av: m

fett snygga

2008-04-26 @ 19:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0