i am back

Förlåt. Jag har hela 24 läsare (ungefär) och jag har svikit er. Dom få jag har borde jag kämpa för att ha kvar. Men jag har verkligen inte orkar skriva inte haft tid. Men den senaste tiden har jag pysslat med lite olika. pluggat för jag hade prov i Fredags, Biologi B. Det gick åt helvete, kommer nog få IG, allvarligt talat. Men jag hoppas på ett G i alla fall. Direkt efter provet sprang jag till bussen och åkte till Sollentuna för att gå på arbetsintervju. Lite skämmigt, men donken, jag behöver pengar och jag måste ta det som jag kan få. Får hur som helst reda på i veckan om jag får det eller inte. På kvällen åkte jag hem till min gosse och vi pratade om våra problem, sedan tog vi det bara lungt. Han skulle upp och plocka skräp med bandylaget.

På lördagen for jag runt i staden med mor och far och handlade diverse saker. Kom sedan hem med: en svart klänning, en silvrig "kofta"(vet inte vad jag ska kalla det), Musse Pigg öron, present till Julia och hamburgare. Gjorde världens pinsamste tabbe också. Pappa och mamma var så sjukt sega så jag sa att jag åker hem själc istället, gick då mot centralen och märker att jag kommer hinna med 16.20 tåget hem. Skönt tänker jag som har lite bråttom. Kommer ner på perongen och ser tåget komma. Kliver på och sätter mig ner, typ 5 minuter senare undrar jag varför det inte har åkt än. Av en slump ser jag att det står : Mot Kungsängen. upps, fel tåg. Jag skämdes asmycket och kliver av tåget i sista stund. Sedan har jag en liten stund att inte göra nått på så jag köper en hamburgare och går sedan upp på perongen igen. Väntar och väntar men tåget kommer inte. den blir 36 och jag vänder mig om, Då ser jag Märstatåget rulla iväg hemåt utan mig. TROR NI INTE JAG SITTER PÅ FEL JÄVLA PERONG. jaja, sedan lyckades jag hamna på rätt tåg så jag kom hem halv 6 till slut.

På kvällen var det tjejmiddag hos Julia med några treviga flickor, vi fick god mat och efterrätt och hade det mys. Men jag skulle tävla på söndagen så jag tog bussen hem vid 10 över 11 och somnade gott i min säng runt halv 1. Vaknade kvart i 8 nästa dag för att traska till ytterby i regn. Det var Rånästafetten och jag skulle springa första sträckan. 2.9 km VIT. Det är så enkelt det kan bli. Men ofta betyder ju det att man springer fortare. Dessutom när sträckan är rak. Fellan var assnabb och kuta på som satan, jag kom bakom och mådde i princp piss. På upploppet var jag så sjukt nära att spy. Jag var tvungen att sakta ner farten annars hade jag vomerat framför alla. Efter att vi hade duschat i snöblandat regn satte vi oss i bilen och försökte hålla oss varma tills vi fick åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0