pallish

Jag är stressad, måste komma på 4 lekar till ril-festen. Göra en läxa som är i en bok jag inte ens kan hitta. Rita 15 kortor till min ledaruppgift, dom första 15 tog en och en halv timme att rita. Bbiologiprov nästa vecka, lista ut hur jag ska få you know who att märka att jag ens finns! Bestämma vad jag ska klä ut mig till på fredag. Gå upp halv 7 imorrn, oh gosh! Åka till Naturhistoriska riksmuseet och svara på massa frågor. Det var nog allt men det räcker... Nej juste, hämta min kära cykel hos Filippa också.



Det bor en sorg i dina ögon, som jag inte når

Jag skulle göra allt för dig det vet du! Låt mig få dig att må bättre för jag älskar dig, och vill
bara att du ska vara glad igen för du är världens bästa. Glöm aldrig det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0