Österåkerskaveln

JAG HATAR ORIENTERING! Åtminstånde när det är såhär, regn regn regn. Kallt som satan var det också, kom till TC vid 10 kanske, Sofie skulle springa första sträckan - start klockan 11. Hennes bana var 4.5 km. Jag och Felicia roar oss med min kamera, sen är det hennes tur att springa. Sofie kommer in och växlar till Felicia kvart över 12. Hennes bana var lite kortare, 3.5 km så jag börjar göra mig klar ganska snart. Då börjar det regna lite mer och jag hade verkligen ingen lust att springa. Men i alla fall så står jag i växlingsfållan och Felicia kommer in 4 och växlar till mig, eftersom jag sprang sista sträckan var min bana längst, 5.5 km. Inte direkt nått jag såg fram emot. Jag ramlade och jag var dyngsur, trampa snett och det gick seriöst inte att springa där, låg gamla träd och ris överallt. Kommer längst bort på min bana, har mer än halva banan kvar och kanske varit ute i en timme. Då bestämmer jag mig för att bryta. Men sen kommer helvetesfärden tillbaka till TC också. Jag var så arg, jag svor i skogen och då kommer helt plötsligt en funktionär och frågar om jag är vilse. Nej svarar jag lite surt och säger att jag brutit. Självklart vill han visa mig snabbaste vägen tillbaka, jag snubblar tillbaka. Där står mina trogna fans och hejar. Jag muttrar : "Jag hatar den här jävla skitsporten" och stämplar i mål! I sånna här lägen önskar jag att jag fortfarande spelade fotboll....


Kommentarer
Postat av: ANONYMUS

Shit! Vem är snyggingen i mitten? langa nummer ;D

2007-10-02 @ 18:40:23
Postat av: erica

Helt sjukt vad söta ni är, brudar!! ;D <3

2007-10-04 @ 19:32:26
URL: http://eri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0