jag kommer dö ensam med 9 katter..

Japp, ensam kommer jag leva och ensam kommer jag dö! Vet inte varför men så är det, det blir alltid samma visa när det gäller mig och kärlek. GAAAH !

Idag hade jag biologiprov. usch det gick inte så bra. Eller helt okej egentligen men det var mycket jag missuppfattade och int ekunde svara riktigt bra på, men vad gör man när man inte orkar med skolan! Ska bli så skönt att ta sudenten, om 1 ½ år, slippa skolarbetet och att se vissa människor i korridoren. Juuuste, igår fick Patrik körkort :D aaasskönt!!! Hoppas han vill köra mig till skolan (A). 
Måste städa mitt rum, BYEE

Kommentarer
Postat av: tobbe

då e vi två stina :P

2007-09-27 @ 22:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0