orientering

Nu ska jag berätta om mitt nya jag. På något underligt vis har jag kommit på att jag vill bli asbra på orientering. Eller bättre åtminstånde. Nu när sesongen typ är slut vill jag tävla hur mycket som helst. Tänkte till och med gå ut och löpträna idag bara för att bli bättre. Mitt mål är att komma med på sverigelistan igen, har ramlat ut därifrån. Sen förbättra min ranking som inte är att skryta med. Skulle vilja springa D18 lång på oringen. Då menar jag inte att springa det och komma sist utan typ i mitten. Så jag måste nog ligga i hårdträning nu i vinter. Jag förstår inte var detta ryck kommer ifrån. När Lasse sa att jag skulle vara funktionär på nordcupen nästa lördag tyckte jag faktiskt att det skulle bli kul. Men nu kan jag ju endå inte vara med eftersom jag ska till EGYPTEN! Det är inte ofta jag är taggad på att träna men för tillfället tycker jag orientering är kul!

Kommentarer
Postat av: felicia

men det är skitbra, då kan du och hollbeck träna tillsammans! han har säkert lite bra tips! ^^

2007-10-21 @ 11:27:52
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: stina

hö hö rolig du är..

2007-10-21 @ 13:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0