Oh yes, så ska det se ut!

Nu måste jag skryta om min härliga vecka, för det är riktigt nice!!

Måndag: Inte så skön, men spelar ingen roll
Tisdag: Börjar 8.20 med idrottsledarkunskap, sen 1 timme biologi(fick G på provet btw). Slutar 11.35.
Onsdag: Har två lektioner, varav båda är matte. Men nu ska min mattelärare bort så JAG ÄR LEDIG
Torsdag:
Z-dag
Fredag: Börjar 11.35 med matte, Lunch, Matte igen och sen slutar jag.

Sen är jag in Finland under helgen och orienterar !!! Och det är finlandsbåten hem jag längtar efter.
Ska på friskis med mikis klockan 19.00!


Kommentarer
Postat av: Felicia

got some news for you, call me later :)

2007-10-08 @ 19:00:28
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0