När ska jag bli frisk?

Skolfoto idag, vaknade 5 över 7 vilket blev lite smått panik. Skulle ta bussen som går 07.39. Men snabb som jag är hann jag! Kortet blev nog inte så bra tror jag. Fast man blir väl aldrig nöjd i och för sig. Efter det kom två stycken från trean och skulel hjälp oss att fixa RIL-overallerna. Det blev Vinröd tröja och svarta byxor. Det höll på att bli helsvart viket jag tyckr är jättetråkigt, eller med gråa byxor som jag också tycker är fult. Det blir säkert bra nu. Sen var det biologi, vi kollade på film om människans uppkomst. Det vr okej men jag somnade en gång för jag var så trött. Har inte sovit bra inatt, somnade sen plus att jag vaknade vid 5 för att jag hostade så mycket :( . Sen åt jag lunch med Mikis, Elin, Tobbe, Mia och Paui. Det vra nice, rätt okej mat faktiskt! Mikis och jag gick före dom andra, jg orkade inte sitta där för länge. Vi satte oss ute på skolgården och pratade.  Sen tog jag 12.47 bussen hem och nu åt jag nyss glass och ska snart göra matte. Har ju prov på fredag. Ska inte träna idag heller, är inte helt frisk ännu.


Lite gamla bilder på mig och Mikis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0