Min dag!

Försov mig, hann iaf med bussen. Vanlig tråkig dag. Tränade, roligt att träffa Oscar igen :) det var ett tag sen nu. Det gick bra förutom att jag fick så satans ont i magen att jag inte kunde springa, men jag gjorde det endå. Så jag hade ont halv akvällen sen. Jag fick hjälp av min snälla bror med matten och jag tror faktiskt att jag fattade lite mer nu än innan.

Annars har det inte hänt något mer idag. Eller jo Hanna och jag bokade att vi ska på spa imorrn. Det ska bli jätteskönt, det är min födelsedagspresent från mig till henne. Så jag hoppas hon gillar det. Imorrn ska jag dessutom till tandläkaren, det förstör min sovmorgon som egentligen är till halv 1. Men jag får väl överleva. Nu har jag sett klart på alla Sex and The City som jag lånat och Sofie så jag vet inte vad jag ska se på nu. Antingen Vänner eller OC. Men det är lite tråkigt för jag har tröttnat på vänner för jag kan typ alla repliker utantill och OC har jag ingen lust med. Aja ingen bryr sig väl endå inte vad jag ska se på. 

Ha det bra Hej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0