Hej jag är sjuk !

image59Idag har jag varit sjuk, mått så dåligt så det finns inte. Vaknade kvart i 7 imorse och kände mig lite konstig när jag sminkade mig. Men jag gick hursomhelst ner och åt frukost och så. Men när jag skulle klä på mig kände jag att det inte gick. La mig i soffan och trodde jag skulle spy. Fick gå in på schoolsoft och anmäla mig sjuk. Missade 2 timmar biologi, lite jobbigt eftersom vi skulle göra roliga saker idag. Plus att vi säkert har nån viktig genomgång. Annars missade jag bara gympan och matten vilket inte gör så mycket. Matte kan jag göra hemma ändå. Så jag gick till sängen igen och sov till 11. Då mådde jag lite bättre så jag gick till datan och så, men efter en stund kom illamåendet tillbaka. Jag skakade och hade ont i ryggen helt öm och orkade inget. Gick och duschade för att efter det sova igen. Vid 3 tog jag tempen och jag hade feber, fick i mig lite yoghurt och en alvedon. Mådde då lite bättre, men nu är det sämre igen. Jag svettas ihjäl och jag tror mitt huvud kommer sprängas snart.

Jag missar min träning ikväll också. Jag hade sett fram emot den med tanke på att jag vill satsa lite mer nu. Så det blir en kväll hemma med lite chill i soffan eller sängen. Sen får jag se hur jag mår imorgon, om jag ska gå till skolan då eller inte. Jag måste, bara MÅSTE bli frisk för vi ska ju åka till Egypten på lördag morgon. Måste packa ikväll också, hur jag nu ska orka det. Isabel kommer hem imorrn och då vill jag träffa henne innan jag åker. Nu ska jag nog gå ner och göra lite te och sen kolla på mer Sex and The City, eller något i den stilen.

Kommentarer
Postat av: bibbi

nää stackars lilla stina ;)

2007-10-25 @ 17:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0