fredag

Dagen innan lovet och jag är hemma och är sjuk. Fast idag mår jag betydligt mycket bättre. Sov så himla mycker igår att jag vaknade vid 5 inatt och var hur pigg som helst. Gick ner och åt kräm och läste Elins nobelarbete, sen somnade jag vid 6- halv 7 igen. Sen har jag suttit här sen 11, så nu ska jag gå ner och duscha för att sen börja packa. Eftersom jag om jag orkar ska gå på bio med Matilda, Isabel och Michaela sen är det bra om jag packat klart allting. Idag åker Mikis till New York också, eller rättare sagt typ exakt nu åker hon. Vid tror jag jag planet skulle gå. Jag skulle hellre vilja åka dit än till Egypten eftersom jag alltid velat åka till USA. Aja nu ska jag duscha. BYE!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0