Fredag

Jag var nyss hos tandläkaren - inga hål! men jag borstar tydligen tänderna fel. Allt såg bra ut menjag var tvungen att sluta småäta på godis och bullar och annan skit. Hur fan ska jag klara det? Nu äter jag frukost och om en halvtimme ska jag gå till bussen. Ska bli skänt att glida genom viby och bara slappa ett tag. Den enda stunden på dagen som man med gott samvete inte behöver göra något mer än att sitta och lyssna på musik i en halvtimme. ÄLSKAR DET! Jag har två lektioner matte nu och efter det klockan halv 4 blire spa. Får inte glömma ta med mig bikini. Eftersom det är något terapibad i behandlingen, kul om jag ska sitta där och ups glömde underdelen..  

/stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0