fredag kväll


Ikväll är jag trött och orkar inte göra något, så jag ska snart kolla på film. Men först skriva lite här. Igår kom först Michan, Matilda och Tobbe. Vi hängde mest vid datan och kollade på bilder på olika gossar och sånt. Efter ett tag tröttnade vi och gick ner för att göra chokladfondue. Mikis kom med ett sött leende på läpparna och började hjälpa till att skära frukt. glupska som vi är börjar vi äta innan resten av kompaniet kom. Sabbe hann i alla fall komma innan allt var helt slut. Tobbe tog det mesta själv och delade inet med sig så mycket, så när Michan öntligen skule smaka lite så var det slut. Hon och Matilda åt i och för sig upp alla popcorn själva, men vi tycker om dom endå. Lite senare kom också Hanna och Erika med godis och läsk. Vi tog fram ostbågar och singstar. Vi delade in oss i två lag och jag tror mitt lag förlorade båda gångerna, men Hanna och Erika var i samma lag och dom gick sollentuna musikklassen så det är fusk. Vi sjöng hursomhelst jättefult jättelänge och det var tur att mina föräldrar hade flytt fältet nåra timmar tidigare för dom had einte stått ut. Folk droppade hem en efter en och till slut var det bara jag Erika, Hanna och Tobbe kvar. Erika älskade alla låtar på Legends skivan medan jag inte hört en enda typ. Kanske pinsamt men jag kunde i alla fall hungry like the wolf låten. Och nej Hanna det är inte värlens tråkigaste låt. Det var en skön kväll tyckte jag eftersom jag endå inte hade orkat gå ut. Sen sov jag länge idag.

Jag pluggade matte och sen gick jag till Sofie, vi gjorde ett äpple och en logga till deras företag. Gå in och kolla på deras blogg och köp sen av dom :) mysuf.blogg.se Hon skulle äta middag hos Micke så jag åkte hem och kollade på big mommas house(vet inte hur det stavas). Sen var jag tvungen att göra sallad. Middan bestod av endast mig pappa och mamma. Det började trevligt, efter en stund började mamma och jag bråka - ledde till en tyst middag och slutade med att jag gick hit upp till min kära dator.

/stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0